Skoči na glavno vsebino

UČITELJA POLONA IN PRIMOŽ SPOROČATA, DA SE ŽE PELJEJO IN PREDVIDEN PRIHOD BO MALO PO 16. URI.

5. dan ŠVN Planica

Malo smo že utrujeni, a smo vseeno z vznemirjenjem pričakali še zadnji dan smučarske šole v naravi.
Teden smo zaključili tako, kot smo ga začeli, na tekaških smučkah. Ena skupina je smučala v dolino Tamar, nekateri pa smo vozili po poligonu v Planici, kjer smo imeli čas, da smo se na snegu tudi malo poigrali.
Po kosilu smo napakirali vso prtljago ter se poslovili od vseh učiteljev CŠOD in od doma, kjer smo bivali.
Saj ne da bi se hvalili, ampak zeloooo so nas pohvalili. Predvsem našo pripravljenost za vse aktivnosti, ki smo jih izvedli, kot smo načrtovali. Res smo se zelo potrudili, tudi zato, da bi lahko šli še kdaj v šolo v naravi.:)

4. dan ŠVN Planica

Kakšno neverjetno srečo imamo ta teden! Že 4. dan so nas božali sončni žarki.
Po zajtrku smo nataknili alpske smuči in “štamfali” po progi navzgor, navzdol pa že vozili veleslalom. Še učitelji niso mogli verjeti, da nam gre v tako kratkem času tako dobro.
Ker smo bili zelo pridni, smo se lahko odločili, kaj bomo počeli do kosila. Eni smo ostali na smučišču, zgradili skakalnico in se preizkusili še v tej zimski športni panogi. Drugi smo raje tekli na smučeh. Vsi pa smo v uživali na snegu in na sončku.
Popoldne smo spet spoznali nekaj novega. Na noge smo nataknili krplje in “odkrpljali” do Zelencev, ki so tudi v zimskem času lepi. Posebej čarobno je bilo tudi to, da smo se v dom vrnili, ko je bila že popolna tema.
Večer je bil namenjen različnim igram, ob katerih smo se noro zabavali in se do solz nasmejali.
Učenci 6. in 7. razreda z učiteljem Primožem in učiteljico Polono

rbt

3. dan ŠVN Planica

Danes nas je pozdravilo malo manj mrzlo jutro. Po zajtrku smo nekateri končno lahko stopili na alpske smučke. Najprej smo se privadili na opremo, potem pa tako kot v starih časih smučke na ramo in peš po strmini navzgor. Je bilo pa navzdol toliko lepše. Drugi pa smo začeli na tekaški progi in smo se smučarjem pridružili kasneje. Čeprav nas je večina prvič stala na alpskih smučeh, smo bili od vseh učiteljev pohvaljeni, saj smo brez težav osvajali prve zavoje.
Popoldne smo se podali proti skakalnicam in si ogledali Nordijski center Planica ter ob tem spoznali zgodovino skokov. Na letalnico zaradi preveč snega žal nismo mogli, smo pa opazovali mlade skakalce na treningu.
Večer je bil tokrat rezerviran za predavanje ob posnetkih Triglavskega narodnega parka. Čeprav smo bili že malo utrujeni, smo lepo sodelovali in pokazali, da kar veliko znamo.

2. dan ŠVN Planica

Zbudili smo se v mrzlo jutro. Še dobro, da je sonce kmalu ogrelo ozračje, mi pa naša telesa na tekaških smučkah. Ker nam je šlo odlično, smo se s stadiona prestavili na prave smučarske proge, kjer so trenirali tudi tekači z različnih držav.
Popoldne smo prav tako preživeli na snegu, najprej na sankah, potem pa smo se eni igrali in kepali, drugi pa gradili iglu. Večerna aktivnost je bila danes še posebej zanimiva, saj smo se učili žonglirati. Uživali smo v cirkuških veščinah. Večer pa eni preživljamo ob kartanju in klepetu s prijatelji, drugi pa smo navijaško razpoloženi. Spremljamo nogomet in navijamo vsak za svojega favorita.
Zelo se veselimo jutrišnjega dne, saj se bomo prvič postavili tudi na alpske smuči.
Učenci 6. in 7. razreda z učiteljem Primožem in učiteljico Polono

1. dan ŠVN Planica

Že malo po 10. uri smo prispeli v s soncem obsijano in mrzlo Planico. Prava zimska idila! Takoj smo razdelili smučarsko opremo in se nastanili po sobah. Po kosilu pa smo se odpravili na sneg. Na tekaških smučeh smo se ogreli s pomočjo različnih iger, nato pa že osvajali prve tekaške korake. Ker še nismo bili dovolj utrujeni, smo prosti čas preživeli v telovadnici. Po večerji pa smo se odpravili na nočni pohod z lučkami proti dolini Tamar.
Preživeli smo zelo lep dan, jutri pa že komaj čakamo na nove dogodivščine.