Skoči na glavno vsebino

Plavanje in reševanje iz vode

Topli jesenski dnevi so omogočili izvedbo plavalnega športnega dne, kjer so učenci spoznali tudi načine samo-reševanja in reševanja iz vode.

Kot je v navadi, se je izvedel tudi preizkus znanja plavanja. V vseh razredih od sedmega do devetega razreda žal vsi učenci še niso plavalci. V sedmem razredu je učenka neplavalka, je pa prikazala napredek v znanju plavanja. Kar nekaj je učencev, ki bi še potrebovali tečaja plavanja, da bi izpopolnili svojo plavalno tehniko.

V osmem in devetem razredu so plavalci vsi, tehnično znanje plavanja bi se lahko še izboljšalo, za kar bi bilo potrebno plavati kadar je le možno. Na splošno ugotavljam, da se plava malo, tudi učenci, ki gredo na morje ne plavajo kaj dosti, ravno tako tudi tisti, ki obiskujejo bazene – tako vsaj pravijo. Potrebno bo ozavestiti pomen plavalnih veščin in jih tako kot vse druge veščine uriti.

Nekaj časa so učenci izkoristili za veselje pri spuščanju po toboganu, veliko željo so prikazali pri štafetnem plavanju med-razrednega tekmovanja, kjer so svoje izkušnje unovčili učenci devetega razreda, sledil je osmi, kot slednji so do cilja priplavali učenci sedmega razreda.

Zapisal:

Primož Plazar, učitelj športne vzgoje

Krmelj, 7. 9. 2021

Dostopnost